Ohhhhhhh Miek, hij is helemaal MOOI!!!!!!Je zou niet zeggen dat je er effe tussenuit bent geweest hoor hihi.Prachtig!!!
Helemaal super!!! welcome back ;)
Schitterend!!
Very creative!
Super mooi Hermine,fijn weer wat van je zien,groetjes Anja
Great artwork.
Love the images you've used for this.. fab!!
Wonderful, great images
I like that touch of red of the fish.
The background is great for the images you chose. Great work.Ros
Prachtig Mieke! Heel leuk geworden.
Das een mooie Mieke!
Wow, so very great, Mieke!
Vind 'm ook super mooi!!! Die achtergrond kleuren zijn ook geweldig!!!
wonderful, mieke! love that variety of fishes... and the background is great, too!
Ik vind hem mooi Mieke!!
Hij is mooi!!!!
Oh.. Mieke hij is prachtig.. mooie kleuren! Fijn je weer te zien! ;-)
Hij is leuk! Mooie achtergrond!
Prachtig Mieke!! je hebt het helemaal weer te pakken;o))
I love green so I adore that background. Awesome piece!
Mieke I love this can we trade for it pleaseLove sarah xx
Post a Comment
22 comments:
Ohhhhhhh Miek, hij is helemaal MOOI!!!!!!
Je zou niet zeggen dat je er effe tussenuit bent geweest hoor hihi.
Prachtig!!!
Helemaal super!!! welcome back ;)
Schitterend!!
Very creative!
Super mooi Hermine,fijn weer wat van je zien,
groetjes Anja
Great artwork.
Love the images you've used for this.. fab!!
Wonderful, great images
I like that touch of red of the fish.
The background is great for the images you chose. Great work.
Ros
Prachtig Mieke! Heel leuk geworden.
Das een mooie Mieke!
Wow, so very great, Mieke!
Vind 'm ook super mooi!!! Die achtergrond kleuren zijn ook geweldig!!!
wonderful, mieke! love that variety of fishes... and the background is great, too!
Ik vind hem mooi Mieke!!
Hij is mooi!!!!
Oh.. Mieke hij is prachtig.. mooie kleuren! Fijn je weer te zien! ;-)
Hij is leuk! Mooie achtergrond!
Prachtig Mieke!! je hebt het helemaal weer te pakken;o))
I love green so I adore that background. Awesome piece!
Mieke
I love this can we trade for it please
Love sarah xx
Post a Comment